luni, 19 martie 2012

SUNT NOPȚI - Silvia Urlih


Sunt nopți în  viața noastră, când clipa parcă- i moartă
Când timpul nu mai merge, parcă ar sta în loc
Cânt sfâșiați de griji ne plâgem pentru soartă
Când peste trup curg flăcări ce sar din roșu foc  

Sunt nopți în viața noastră, când vrem  să ne-odihnim
Dar timpul nu ne lasă, ne mână de la spate
Când de la Dumnezeu iertarea ne-o cerșim
Când trupul, nu mai vrea în viață a răzbate.

Sunt nopți care s-au scurs și câte s-or mai scurge
În care ne rugăm la Domnu să ne ia
Când  apă ai în vene dar crezi că este sânge
Când nu ai pic de vlagă, nici pentru-a te ruga.

Sunt nopți în care rogi, ursita să se-mbune,
Să poți vedea lumina, se poți timpu să-nvingi…..
Când tot în jur e negru , nimic nu iese bine,
Când plângi după un umăr și-ncerci să te ridici.

Sunt nopți în viața noastră, când tot orbecăim
Când somnul nu ne prinde, sătui suntem de toate
Când vrem să dispărem, sau să murim puțin
Când toate-s împotrivă , când totu-i nedreptate.

Sunt nopți în care caut să șterg vinovăția,
Când vinovat eram, fără să-mi știu vreo vină
Sunt nopți în care caut s-ating împărăția
Să iau în piept iar totul, să –ajung iar la lumină.

Sunt nopți în care cad în fața lumânării
Mă rog pios la Domnul să mă ajute iar
Îi mulțumesc din suflet și mă supun iertării
Sper ruga să-mi asculte, căci El îmi este doar.

Silvia Urlih 19.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu