miercuri, 14 martie 2012

MÂNA LUI DUMNEZEU



Sunt în mâna lui Dumnezeu de când mă știu .
El mi-a îndrumat gândul și fapta.
Mi-a pus pe creștet giulgiu-i auriu,
Mă-așteaptă ”sus” să îmi primesc răsplata.

Sunt bună uneori, iar alteori poate greșesc,
El mă-nțelege, tolerează, mă acceptă,
Mă ia pe brațul său Dumnezeiesc,
Mă sfătuiește , mă învață și mă iartă.

Sunt octotită de-a Lui mângâiere,
Nu m-a uitat, nu o va face niciodată.
Îi simt prezența, simt a Lui adiere,
Privirea toată mi-e de El brăzdată.

Sunt sigură că atunci când mi-este greu,
El mă învață cum să-ndrept greșeala.
E pretutindeni, e cu mine tot mereu,
Mă ia în mâna Lui , ia de la mine șovăiala.

Sunt singură, dar bunătatea Lui mă însoțește
El mi-e în inimă, m-a învățat să îi accept iubirea
Eu sunt în mâna lui, mă ocrotește
Prin el îmi voi găsi alinarea, fericirea.

Sunt dezorientată uneori, dar mâna Lui
Mă mângâie cu dragostea-i nestinsă,
Îmi udă rădăcina, mă face floarea soarelui
Mă urcă ”sus” spre lumea necuprinsă.

Mâna lui Dumnezeu e lângă tine , e cu tine,
E pretutindeni…. și cu mine și cu voi.
Deschideți inima, acceptă, simți cum vine !
Iubirea Lui, dojana, iertarea, e în noi.
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu