sâmbătă, 24 martie 2012

BALADA NESCRISĂ



Sunt o baladă de gânduri nespuse
O baladă de doruri strânse în curcubeu
Un torent de lacrimi nescrise
Cu mii de întrebări despre cine sunt EU

Sunt o baladă  de plâns în surdină
Un suflet ce-a plutit peste dureri învinse
Sunt un dans frenetic de balerină
Ce a zburat peste zări necuprinse

Sunt o baladă de zâmbete îndurerate
Am plâns și am râs în tăcere
Am strâns  poeme de trăiri cenzurate
Am strâns în suflet oceane de durere

Sunt o baladă a ploilor strânse-n tăcere
Flori albe de crin le-au adăpostit
Lacrima ploii nimic nu –mi mai cere
S-a scurs lin ,apoi a urcat spre ceru-nsorit.

Sunt o baladă-ntro stea pe planetă
Plutesc efemer între albastru și cer
Lumea-mi ascultă cântecul la flașnetă
Să fiu pe pământ, pentru ultima oară ,tot sper.
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu