vineri, 30 martie 2012

MASCA SUFLETULUI - Silvia Urlih





Tristețea
mi-e
sculptată-n chip,
sufletu-mi plânge
de singurătate,
mă uit în oglindă,
văd trup sterp în nisip….
văd lanuri neculese
ce-așteaptă
curățate.

Caut în buzunar
o mască fericită,
să mă gătesc cu ea
vreau să îmi dea
binețe,
dar
 masca asta strânge,
nu vrea
să-mi stea lipită…
e prea adânc
înfiptă în tristețe.

Mă uit iar în oglindă…
nisipul cerne nori,
îl șterg cu mâna
și caut
strălucirea,
 caut un loc
să mă culeg din flori,
să îmi sădesc sub pleoape
fericirea.

Vorbesc cu masca
din sertarul
cu iubiri…
ea îmi răspunde
zâmbind ,
să am curaj
s-o iau,
s-o iau, să hoinăresc pe noi cărări,
căci ea, iubirea, mă-nsoțește
și mi-e gaj.

Ce bine mi-e
cu flacăra-n privire!
ce soare mi-e
în inimă și-n gând!
clipa de-acum
se va topi și ea
în amintire,
căci mi-am pus masca ,
iar sufletul mi-e-n verde
legământ.
Silvia Urlih 29.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu