vineri, 9 martie 2012

SLOVE PICTATE PE ICOANĂ



Sunt pe o barcă trasă lângă mal
Îmi plâng tristețea ce m-apasă
Lacrimile spală tristul val
Durerea nu-mi dă pace, nu mă lasă.

Sunt cu amintirile pe umeri…
Le simt, dar parcă nu le mai pot duce
Secundele anilor nu poți să le numeri
Aleargă peste  mine parcă ar fi năuce.

Sunt mână-n mână cu-o salcie pletoasă
Mă însoțește pe apă , mă-nvață să plutesc,
Îmi șterge lacrima, îi sunt aleasă
Mă-nvață de om cum să mă feresc.

Sunt singură în vremelnica-nserare
Stau liniștită în barca de la mal
Amurgul mă îndeamnă spre visare
Mă învelește cu al timpului val.

Sunt cu năframa lângă mine,pe picioare
Mă învelește cu mătasea-i diafană
Salcia mă-nvață să devin acceptare
Să –nvăț să mă găsesc în slove pictate pe icoană .
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu